Pages

Tuesday 28 June 2011

Dah Tulis Tak Paham, Dah Cakap Pun tak Paham Lagi?

Kesah kali nih kesinambungan dari kesah PRINTER ROSAK! erk? aku rasa, student-student kat cini ada satu penyakit.. Penyakit tuh lebih kurang macam nih.. Dia datang Bilik IT dengan niat nak print. masuk jerk g kaunter, sambil ke kaunter tuh mata dah pandang pada printer.. dekat printer tuh ada tulis PRINTER ROSAK. dia dah pandang dah baca, tapi tak masuk dalam otak.. pastu cakap " kak saya nak print" ...etu satu penyakit... penyakit dah baca dan dah tau tapi tak letak kat kepala.. tak paham namanya tuh..

Yang satu lagi kes, "kak saya nak print.." " printer rosak dik, adik kena print kat level bawah.." "huh? tak boleh print la yer..." Toink..! Toink..! dah ku katakan sebentar tadi.. printernya rosak, bukannya aku kata printer tuh elok.. dah tentu-tentu la tak boleh print dah rosak pun namanya.. ni pun sakit jugak.. dah diberitahu tapi tak paham-paham.. macam mana diaorang blajar erk? 

bukan aku sorang jerk  yang kena, kawan-kawan aku pun jugak.. hurm.. sabau jer la ngan kerenah budak skarang..

JTK kata: aku rasa kena buat signboard BESAU-BESAU.. kalau tak paham jugak tak tau la..

2 comments:

  1. wakaka...ada gak student mcm tu erk....dah terang lagi jelas

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kalau ko duk cini sakit jiwa tau tak..

    ReplyDelete