Pages

Friday 24 June 2011

Kerusi Rosak!!!

Besau nau... Berat nau.. Kahaq nau...Mesti itu yang akan di fikirka setiap orang.. Macam mana lah orang lain boleh duduk bertahun-tahun tak patah or rosak. yang akunya kerusi lak leh rosak. Hampeh.. orang tgk mesti kata aku ganazzz gler.. adoi aku sendir tak tau kenapa? sebab ni kes ke 2 . tahun lepas pun dah ada kerusi patah. aku sendiri tak paham..

Bilik IT nih bukan aku sorang jerk yang jaga. dan ia bermakna tak boleh la nak kata aku jerk yang berat.. ( erk.. maaf siapa terasa..) tap berat ker aku.. hurm.. mula-mula tayar tercabut.. time tuh aku baru balik dari mc.. masuk jerk bilik IT tengok2 tayar satu tercabut.. aku pun panggil mark Ju tuk tolong tgkkan. dia datang tgk pastu dia kata tempat pemegang roda nia dah patah.. Hah? macam mana la boleh patah.. Mark ju pun amek la cable tie..ikat terus.. ok jerk pastuh. aku pun senag hati jerk nak duduk.. tak la rasa nak tertonggeng sangat..

Ini lah hasil yang Mark Ju wat..

Elok la seminggu dah kot.. Tup.. Tup semalam.. aku masuk bilik IT dah lain lak citernya.. kerusi tu dah terlentang kebelakang dah tak nak stabel. tolak kedepan pun taknak. Lagi skali aku minta pertolongan, aku panggil Halim, dia dtg dia betulkan.. Ok Alhamdulillah, dah ok.. Hari nih aku masuk.. langsung tak leh tegak.. hahhaha. kerusi nih boleh lentok n pusing 360 darjah..
nampak tak bengkok tiang kerusi tuh...


ni lak lari sudah dia punya cover.

sodap-sodap dapek duk kek kusi empuk.. last-last


kerusi nih jugak lah yang eden kena duduk..

aduih.. sakit pinggang den..

Technician kata: perlu ker aku jadi sebahagian dari fasiliti... erk?

1 comment:

  1. ada brother datang tadi nak betulkan kerusi tuh.. tapi dia kata TAK DAPAT DISELAMTKAN.. KENA BELI BARU.. HUHUHU

    ReplyDelete