Pages

Monday 20 June 2011

Punca Internet Tiada Dikesan!!!

Hadoi...Hadoi.. Hadoi... Memang menguji tahap kesabaran.. lagi skali student datang pada aku dan mngulangi ayat yang sama.. " Kak, internet tak der" " pc raper dik?" " Pc 19 kak..." hurm.. " adik duk dulu nnt akak dtg" sambil aku meneruskan melayan student2 yang nak check in lab.. selesai jerk uruskan diaorg check in lab aku pun terus g ker tempat student yang komplain tadi.. aku pun buka la internet explorer blank page.. ok.. dalam hati aku.. student mana lak yang tukar setting aku nih.. terlebih pandai pulak.. aku pun minta la dia taip web yang dia nak kat browser atas tu.. nak tau dia taip macam mana.. google pastu entre.. mak ia.. pandai betul.. memang la tak kuar yang ko nak.. kalau nak taip google jerk ko taip la kt tempat search tuh..

Nampak tak aper yang di taip.. hadoi la... Bila dia dah taip macam tu jerk kuar la yang ni lak..
Dapat bayangkan tak betapa aku rasa kesabaran ku di uji.. baru kuar macam ni ko dah kata internet tak der.. ko explore la skit.. minda tu tak nak susah skit ...sakit hati aku.. Lepas ni kalau ada yang datang ngadu lagi aku akan terus g tgk. kalau macam nih jugak la yang di tunjukkan kat aku.. memang la.. aku smash balik..!

JTK kata: kalau sehari dapat 10org macam nih cukupla wat aku pengsan..

1 comment: