Pages

Friday 17 June 2011

Buat Muka Lagi..

Pagi-pagi dah buat aku marah... 

Tepat jam 9:30 pagi sekumpulan pelajar datang menyerbu bilik IT.. Aku dah agak dah.. Ni mesti ada lecturer yang suh datang bg menggantikan waktu kelas dia.. Dia tak dapat hadir tuk mengajar dia pesan pada student tuk datang ke bilik IT dan cari jurnal.. Hurm.. Dah paham sangat denga lecturer kat cini.. Kalau dah student dia jerk penuh satu bilik IT nih.. Student lain dah tak boleh masuk lagi.. PENUH OK !! 

Masuk bilik IT macam la bilik IT n PC2 kat sini nak lari.. berebut2. Nak kata tak sekolah, dah masuk U pun.. nak bagi kad pelajar.. Ya Allah.. keliling aku hulur.. aku pun pening.. sampaikan aku terpaksa bersuara keras suruh beratur.. dah suruh beratur pun berterabur lagi.. kiri kanan.. hadoi...!! mula la aku ni TOINK! TOINK! naik hantu.. 

Nasib la bila semua dah dapat PC masing2 diam. tak berbunyi.. kalau bising lagi kuat hantu nya kang.. aku perhatikan seorang pelajar nih kat PC 12.. dia buka tutup buka tutup internet.. kau dah tau tak der internet pc tu ko tunggu lagi wat per.. kau datang kat aku minta tukar PC . Bukan aku nak makan ko  pun kalau minta tukar PC..hish.. wat aku hangin jerk.. bila aku panggil suh tukar PC datang buat muka tak puas hati.. sekali aku lempang! baru tau.. tahap kesabaran aku ada batas gak.. 

Tengah aku duk menaip nih datang sorang lagi dari pc 24.. " kak, internet tak der kat pc 24 tuh.. sy nak tukar pc.. " aku bg la pc lain.. jap lagi sorang lagi dtg.. " kak pc 25 tak der internet.." Aik! berkomplot ker aper PC 24 ngan PC 25 nih.. aku bg la tukar.. Lepas tu aku terus g ke PC 24 cek PC tu.. Betul-betul menguji kesabaran aku..!! Internet elok jerk kat pc tu.. network semua ok.. pergh!!!! baka darah betul la.. pergi kat PC 25 pun sama.. elok jerkk Internet kat c2.. adoi la.. sabar la hati...  Lepas ni kalau ada yang datang nak tukar pc lagi aku suh bagi sepuluh sebab beserta bukti sekali.. kalau aku dah puas hati baru aku bg tukar..

Technian kata : baik aku jadi lecturer kalau asik tak der kelas hantar kat bilik IT..

No comments:

Post a Comment