Pages

Wednesday 15 June 2011

Technician Tak Datang!!

Salam semua,

Time rehat adalah masa paling sesuai untuk bercerita..Sedang enak menjamu selera tiba-tiba sahabat aku yang sorang nih buka cerita.. Katanya, waktu dia jaga bilik IT ada student datang ngadu pada dia yang komputer yang dia ngah pakai tuh 'hang'.. dengan selamba dia jawab, "dik, technician tak datang hari nih, jadi adik tukar pc jerk lah.." habis cerita...aku terdiam seketika sebelum ketawa.. mak ai.. senang hati ko jerk cakap macam tuh. jap g dtg aku g baiki komputer aper lak budak tuk cakap..adoila...

E2 baru sorang, yang sorang lagi lak.. kena jaga Bilik IT time aku mc.. datang sorang student jumpa dia kat library.. " kak ... pendrive sy ada virus , nak minta tolong buangkan virus.. " member aku nih pun cakaplah, " adik kena jumpa technician kat bilik IT. bilik IT buka kul 9 yer.. " kebetulan aku MC, yang member aku ni lak yang kena jaga bilik IT. bila student tu dtg bilik IT tgk2 dia yang kat citu.. wua.. wua,..terkedu jap member.. "minta maaf yer dik... technician tak datang, akak terpaksa ganti tempat dia.. hahhahhah nasib korang la.. saper suh menipu budak2 tuh...

No comments:

Post a Comment